FANDOM

Na powerminers.lego.com fani mogą ściągnąć następujące akcesoria na swój komputer: muzykę, plakaty, tapety. Na stronie można też znaleźć instrukcje budowy wydanych setów.

Plakaty Edytuj

[1]

Wymagania: Adobe Acrobat Reader

Kliknij na miniaturę plakatu, otwórz go w pliku .pdf i wydrukuj.

Tapety Edytuj

[2]

Wybierz rozdzielczość swojej tapety. Pokaże ci się strona z tapetą - kliknij PPM i wybierz ,,Ustaw jako tło pulpitu" czy coś tam.

MP3 Edytuj

Music icon

[3]

Wymagania: Odtwarzacz muzyki

Kliknij PPM na przycisku ,,MP3", wybierz ,,Zapisz plik jako..." i znajdź folder, gdzie chcesz mieć plik. Kliknij OK.

Gra: Rock Rocket Edytuj

[4]

W grze gracz kontroluje wybranego Skalnego Potwora. Gdy Potwór jest w maszynie, należy jak najszybciej ruszać myszką po nim w lewo i w prawo, a gdy Potwór wyleci, kliknięciem LPM się go lekko wystawia do góry. Każdy Potwór ma swój własny rodzaj bonusa:

  • Firox - zmienia się w kulę, która uderza o ściany. Nie traci energii.
  • Glaciator - nie traci energii.
  • Boulderax - nie traci energii, ale nie można zmieniać pozycji potwora na czas trwania bonusa
  • Meltrox - super-dopalacz
  • Sulfurix - hiper-dopalacz

Każdy bonus o niewiele zwiększa ilość energii.

Sulfurix i Boulderax Edytuj

Żeby odblokować dwa nowe potworki, należy w menu głównym znaleźć metalową płytę z kryształami i ustawić kryształy wg poniższych kombinacji. Potem trzeba kliknąć na strzałkę i na ekran wleci potworek, co świadczy o jego odblokowaniu.

Sulfurix: wszystkie żółte

Boulderax: 2x niebieski, zielony, 2x żółty

Gra: Cave Convoy Edytuj

[5]

W grze gracz kontroluje 3 pojazdy: Gromowe Wiertło, Pazurowego Kopacza i Kryształowego Zamiatacza. Gracz musi zebrać jak najwięcej kryształów, uważając przy tym, aby nie rozwalić żadnego z pojazdów, bo na drodze pojawiają się skały, Skalne Potwory i dziury. Jeśli gracz ma dynamit, może wysadzać tylko skały .

Żeby zmienić pozycję pojazdu, należy najechać na niego kursorem i kliknąć odpowiednią strzałkę.

Zobacz też Edytuj